Frantz er en norskutviklet teknologi for målrettet stillingsmarkedsføring. Teknologien sørger for at du som kandidat får presentert annonser som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker du sannsynligheten for at du mottar informasjon som er relevant for deg - og indirekte fjerner du støy i din netthverdag. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder relevant informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Vi har ledige stillinger som avdelingsleder på to av våre sykehjem, Bergsodden og Stangnes.
Stillingene innebærer driftsansvar (fag, personell og økonomi) for en bogruppe. Stillingen forutsetter et nært samarbeid med øvrig(e) avdelingsleder(e) ved sykehjemmet. Som avdelingsleder hos oss får du god oppfølging fra nærmeste leder, og kollegastøtte fra lederteamet i enheten og på sykehjemmet.
Vi ber deg spesifisere i søknaden hvorvidt du søker på begge stillingene eller bare en av dem, og da hvilken.
Bergsodden sykehjem: Norsk autorisasjon som sykepleier.
I tillegg er det ønskelig at den som tilsettes har kompetanse innenfor hverdagsmestring og personsentrert omsorg.
Stangnes sykehjem: Norsk autorisasjon som sykepleier eller vernepleier.
I tillegg er det ønskelig med kompetanse innenfor ikke-medikamentelle/miljøterapeutiske tiltak, psykiske lidelser og demens.
For begge stillingene:
Du må ha videreutdanning i ledelse, alternativt må du forplikte deg til å ta slik utdanning innen rimelig tid etter tilsetting. I tillegg må du ha kunnskap om turnusplanlegging, betalingsbestemmelser og økonomistyring.
Du må også levere godkjent politiattest før tiltredelse i stillingen. Denne må ikke være eldre enn 3 måneder gammel.
Det er en fordel om du har erfaring med bruk av Visma Enterprise, profil og ressursstyring.
Vi ønsker søkere med ledererfaring fra lignende virksomheter. Du må være resultat- og utviklingsorientert med fokus på et godt og helsefremmende arbeidsmiljø. Vi ønsker ledere som er synlig i egen organisasjon gjennom å være handlekraftig, beslutningsdyktig og opptatt av kvalitets- og forbedringsarbeid i nært samarbeid med personalet/kolleger.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Stillingen rapporterer til enhetsleder.
Du har i samarbeid med enhetsleder ansvar for å sikre faglig forsvarlig drift, følge opp personell og bidra til økonomisk drift innenfor tildelt ramme. Som avdelingsleder har du ansvar for å påse at avdelingen drives i tråd med gjeldene lover, forskrifter, vedtatte prosedyrer og enhetens driftsplan. Som leder har du et pådriveransvar for forbedring og utvikling av faglig forsvarlig praksis i nært samarbeid med kolleger og ansatte.
Fullstendig oversikt over arbeidsoppgaver finnes i dokumentet “Stillingsbeskrivelse avdelingsleder”, som vil bli gjennomgått og gjort avtale om ved eventuell tilsetting.
Vi er leverandør av tjenester til beboere på 5 sykehjem, 2 omsorgsboligsentre, hjemmetjenestene i Øyriket og dagtilbud for hjemmeboende eldre. Vi legger stor vekt på personsentrert omsorg, livsglede og kontinuerlig forbedring. Alle våre avdelinger arbeider etter metodene i sertifiseringsordningen Livsgledehjem, noe som blant annet innebærer økt fokus på personsentrert omsorg, samt nært samarbeid med barnehager, skoler og bondegårder. Tjenesten har totalt 280 årsverk og ledes av enhetsleder Baard Haugen.
Enheten har også tilsatt en fagutvikler/livsgledekonsulent som er en pådriver for faglig utvikling av tjenesten.
Du finner mer informasjon om de enkelte lokasjonene på hjemmesiden vår: https://www.harstad.kommune.no/heldoegns-omsorg.453681.no.html.
Faglig oppdatering gjennom blant annet e-læringskurs i KS Læring.
Gode avtaler med treningssentre i byen og eget bedriftsidrettslag.
Tariffestede lønns, pensjons- og forsikringsordninger. Flyttegodtgjørelse i henhold til kommunens arbeidsreglement.
Søknaden sender du elektronisk på denne siden (Søk på stilling).
Det er dessverre ikke mulig å sende med vedlegg til søknaden. Du må derfor ta dette med dersom du kommer til intervju.
Trenger du hjelp til innlogging eller å opprette bruker, kontakt regnskapsenheten@harstad.kommune.no
I henhold til offentlighetsloven kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig
søkerliste. Vi gir deg beskjed hvis dette skulle være tilfelle.
Kontakt: