Da vår dyktige kollega går over i nye utfordringer søker vi hennes etterfølger.
Som vår administrasjonsmedarbeider server du konsernets datterselskaper med administrative oppgaver og fungerer som bindeledd mellom salg, produksjon og logistikk. Stillingen inngår i selskapets Backoffice-team bestående av tre personer og har er en viktig rolle i å sikre god og effektiv vareflyt av sjømatprodukter fra fabrikk til forbruker.
Du er løsningsorientert, lærevillig, tar ansvar og har høy arbeidskapasitet. Mange baller i luften er noe du trives med, og du jobber godt både selvstendig og i team.
Du har erfaring fra servicerelaterte stillinger, gjerne tilknyttet salg og logistikk. Formell utdanning kan være en fordel, men utpreget serviceinnstilling og stå-på-vilje er viktigere.
Administrasjonsmedarbeider rapporterer til Teamleder Backoffice.
Arbeidsoppgaver:
- Ordremottak og koordinering av ordreflyt
- Kundebehandling
- Administrative oppgaver
- Sentralbordtjenester og resepsjon
Personlig profil
Vi er stolte av våre verdier NÆR, MODIG og ENGASJERT, og det er viktig for oss at du som Administrasjonsmedarbeider føler tilhørighet til disse.
I tillegg ønsker vi at du:
- er strukturert, og arbeider selvstendig og målrettet
- har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- trives med utadrettet arbeid og er flink med folk
- utmerket skriftlig og muntlig fremstillingsevne i skandinavisk språk
- god forståelse for og komfortabel med å jobbe med it som verktøy
- god økonomisk forståelse
Vi tilbyr
- En spennende jobb i et konsern i vekst
- Et dynamisk arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
Kontorsted: Leknes i Lofoten
Er du den vi leter etter? Vi gleder oss til å møte deg!
Send din søknad og CV merket «Administrasjonsmedarbeider» til ase.johansen@insula.no
Ønsket tiltredelse: Etter avtale
For spørsmål, kontakt Teamleder Backoffice Martin Bakkejord på telefon 996 39 079.
Søknadsfrist: 13. september 2020