Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Vil du være med på å utgjøre en forskjell i Fauske kommune?
Økonomi og virksomhetsstyring, Fauske kommune
Vi har nå ledig en relevant og givende stilling plassert i kommuneadministrasjonen. Vi er på utkikk etter en dedikert og serviceinnstilt personalmedarbeider i tjenesteområdet Økonomi og virksomhetsstyring, der 20 andre medarbeidere og ledere jobber innen fagområdene økonomi, lønn, HR, arkiv, innkjøp, samfunnssikkerhet og beredskap.
Er du klar for nye utfordringer i en fremtidsrettet kommune? Da vil vi gjerne høre fra deg.
Arbeidsoppgavene vil være varierte innenfor HR-feltet. Endringer i arbeidsoppgaver må påregnes underveis. Du vil få medansvar i å utforme stillingen i ønsket retning.
En helhetsvurdering av formelle kvalifikasjoner, arbeidserfaring og personlig egnethet for stillingen vil være avgjørende.
Motivasjon for stillingen og personlig egnethet vil bli særskilt vektlagt ved tilsetningen.
Aktuelle søkere vil bli invitert til intervju, og dokumentasjon på utdanning og praksis legges ved søknaden. Søkere må benytte elektronisk søknadsskjema. CV, vitnemål og attester skal vedlegges søknaden elektronisk.
Arbeidsplassene i Fauske kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile Fauskes befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Fauske kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Fast ansatte i Fauske kommune med fortrinnsrett som overtallig, avklart omplasserings kandidat på bakgrunn av helse eller som ønsker å øke sin stillingsandel oppfordres til å søke.
Ved første gangs ansettelse i kommunen gjelder en prøvetid på 6 måneder.
Vi gjør oppmerksom på at søkere til stilling i Fauske kommune kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetsloven § 25. Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Bli med å utgjør en forskjell i Fauske kommune! Velkommen som søker!
Fauske kommune ønsker ikke tilbud fra annonsører eller tilbydere av rekrutteringstjenester.
Kontaktpersoner:
May-Britt P. Delbekk
Leder stab – Økonomi og virksomhetsstyring
+47 406 34 359
may-britt.delbekk@fauske.kommune.no
Kristine Larsen
Fagleder Personal
+47 918 33 539
kristine.larsen@fauske.kommune.no
Søknadsfrist: 03.04.2024
Stillingstittel:Rådgiver/konsulent-personal og organisasjon
Heltid /Delitd: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Arbeidssted:
Administrasjonsbygget, Torggata 21, 8200 Fauske
Fauske – den nest største kommunen i Salten, beliggende midt i Nordland og midt i Norge – med sentral beliggenhet og gode kommunikasjonsforbindelser.
Fauske kommune har nærmere 10 000 innbyggere og et areal på rundt 1200 kvadratkilometer. Stedet er sentralt i Indre Salten med store virksomheter som NAV, SKS og Valnesfjord Helsesportssenter (VHSS). Kommunen har lange og sterke tradisjoner rundt gruvedrift og mineralutvinning. Blant annet kan du se spor av dette i sentrum av Fauske der marmortorget er godt synlig. Vi er også et knutepunkt for handel og transport – midt på E6.
«Folkehelsekommunen der alle trives» er vår visjon. Kommunen skal strekke seg etter å oppnå god livskvalitet for alle og stadig når vi nye mål. Vi har satsning på arbeidet med barn og unge, og alle våre sykehjem er sertifisert som Livsgledehjem. Fauske er godt kjent for sine arrangementer som NM på ski og VM i dans. Kultur står sterkt, og det frivillige arbeidet er unikt. Vil du vite mer, se www.fauske.kommune.no