Utfordringen med å orientere seg i mediebildet har bare blitt større med årene. Med dagens medievaner, der vi surfer rundt på nettet i et hurtig tempo og besøker mange ulike nettsider, er det ikke mangel på alternativer og muligheter for annonsering. Hvordan vet du som arbeidsgiver hva som er de riktige kanalene når du skal nå ingeniøren? Eller sykepleieren? Eller kommunallederen?
Samtidig har den stadige utbredelsen av digital annonsering gjort det mulig å gi svar på effekten av annonseringen: Hvor godt treffer annonsen de kandidatene som er potensielle søkere? Enten de er aktive eller passive jobbsøkere, unge eller erfarne, leser aftenposten.no eller vg.no, er aktive brukere av Facebook eller Snapchat. Du tar poenget.
Vi er et kompetanse- og teknologimiljø som tilbyr arbeidsgivere en helt ny rekrutteringsteknologi. Frantz er det ledende norske verktøyet som håndterer alle typer medier og kanaler, som gir deg svar på hvor du bør annonsere for ulike stillinger, som hjelper deg å få mest mulig ut av annonsebudsjettet og som kan dokumentere annonseeffekt. Du får løpende kontroll over og innsikt i resultatet av annonseringen.