Nyheter


Nyheter, tips til smartere rekruttering og mye mer

Meld din interesse-funksjon

Vår erfaring er at over halvparten av de som viser sin interesse er verdt å følge opp. Det gir både oss og kunden vår et forsprang når det gjelder å nå de mest attraktive kandidatene. Mange av finalekandidatene til stillinger har vært blant de som har brukt Interesse-knappen, sier Ramona Nesshaug, rekrutteringsrådgiver i Hyr.

Les mer »

Frantz – Mediekjøpsplattform for rekrutterere

Frantz er Norges råeste mediekjøpsplattform for deg som skal rekruttere. Vi har utviklet en HR-teknologi som sikrer at du når ut til relevante kandidater for stillingen din i større grad enn ved bruk av tradisjonell utlysning.

Les mer »

Datadrevet rekruttering gir resultater

– Allerede før selve stillingsannonsen var ute så hadde vi fått flere spennende kontakter som et direkte resultat av den datadrevne rekrutteringsprosessen til Frantz, sier Rune Frøyslie.

Les mer »

Vi har lyst ut stillingen, men får ingen søkere

Kjenner du deg igjen? Det er nok liten eller ingen trøst i at “alle” sliter med å få søkere i dag. Arbeidsledigheten i Norge har ikke vært lavere på 14 år og begreper som kandidattørke har etablert seg. Lyspunktet er likevel at noen lykkes og hos oss er datadrevet kandidatsøk et viktig element i jakten på nye kandidater.

Les mer »

Hodejakt og teknologi i ISCO

Hodejakt, eller search, er en viktig del av rekrutteringsprosessen hos ISCO. Passive kandidater – de som ikke (vet at de) er på jakt etter ny jobb – må aktivt oppsøkes for å gjøres oppmerksom ….

Les mer »

Kom i gang

https://adstat.no/wp-content/uploads/2020/06/Grupper_4.mp4 Medium markedspakke 39 500 kr Målretting på sosiale medier Målretting mot Frantzdata Programvare for effektmåling Analyse og jevnlig

Les mer »