Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERINGEN DATADREVET!
Vi gjør det enkelt å ta datadrevne valg for hvor stillingen din skal profileres og hvilket budsjett som gir best effekt. Ved å bruke Frantz gir du også stillingen din en kickstart ved å eksponere den for potensielle kandidater som allerede har vist interesse for lignende jobber.
Frantz Autopublish gir stillingsannonsen din en rask boost i de største sosiale kanalene – Facebook, Instagram og Messenger.
Du får en 14-dagers kampanje i Meta-universet, der stillingsannonsen din blir eksponert for våre unike datapunkter på målgrupper som har vist interesse for tilsvarende stillinger.
Autopublish er selvbetjent, enkelt og gir en rask boost til en rimelig pris.
REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERING DATADREVET
Enkelt, raskt og effektivt
Autopublish er en selvbetjent løsning som gjør det enkelt og raskt å gi stillingen din en boost i de største sosiale kanalene – Facebook, Instagram og Messenger.
Tjenesten inkluderer en selvbetjent løsning for utforming av materiell, og det opprettes automatisk en 14-dagers kampanje i Meta-universet.
Frantz Autopublish
Atferdsbasert målretting
Teknologien vår samler inn atferdsdata på potensielle kandidater som aktivt har vist interesse for en lignende stilling som du skal rekruttere til.
Dette sikrer at stillingen din når ut til potensielle kandidater som aktivt har vist interesse for tilsvarende stillinger allerede fra starten av.
Frantz Autopublish
Atferdsinnsikt
Atferdsdata er informasjon om trafikkutviklingen på stillingsannonsen din. Den viser i hvilken grad stillingen din engasjerer målgruppen.
Engasjement måles ut fra hvor mange målepunkter på stillingsannonsen som aktiveres, basert på tid brukt og aktiviteter utført.
Innsikten kan brukes til å forbedre markedsføringen ved å analysere hvor godt stillingen din treffer og hvor stillingen generer mest engasjement.
Frantz Autopublish
Interessent-knappen gir flere kandidater
Forestill deg at du skal nå sivilingeniøren Kari 37 som sitter på trikken. Hun er på vei til et viktig jobbmøte, men bruker tiden på veien til å lese de siste nyhetene og sjekke sine sosiale medier. Hun finner så annonsen for en veldig spennende jobb. Kari er fortsatt ikke en aktiv jobbsøker, så hun er ikke klar for å sende inn noen søknad, men ser en Meld din interesse-knapp og velger å legge inn sin e-postadresse.
Over 50 % av interessentene er verdt å følge opp
Når en passiv kandidat får presentert en ledig stilling via sosiale medier eller andre nettsteder må terskelen for å søke være lav. Vedkommende kan sitte på trikken eller i et åpent kontorlandskap og da kan utsiktene til å skrive en lang søknad og ta kontakt med potensielle referanser heller skremme dem vekk. Med Interessent-knappen kan de med et enkelt klikk og ved å oversende epostadressen sin gi et signal om at de er interessert i å bli fulgt opp. Dermed er en passiv kandidat omgjort til en aktiv på få sekunder.
Sture Ellingsen
CEO +47 975 01 706
sture@frantz.no
Tore Hjerde
Data & Analytics Manager + 47 915 16 574
tore@frantz.no
Ragnhild Geirsdatter Nordvik
COO +47 976 63 032
ragnhild@frantz.no
Kenneth Nordland Johansen
CTO + 47 413 13 424
kenneth@frantz.no
Eirik Isaksen
Project Manager +47 982 94 887
eirik@frantz.no
Emma Rosen
Marketing Technologist + 47 472 33 171
emma@frantz.no
Michael Andreas Kandola
Marketing Technologist +47 941 43 458
michael@frantz.no
Per Granaune
Full stack developer +47 975 73 006
per@frantz.no
Språk