Våre kunder er nå enda bedre rustet for å vinne kampen om de beste hodene. De unike kandidatdataene som vi har bygget over tid er i dag enda mer verdifulle fordi det gjør det mulig å målrette Facebookannonsene mer presist og bedre enn noen andre aktører i markedet kan tilby akkurat nå.
Fra 8. desember 2021 trådte Facebooks siste endringer i kraft i Europa. Visse annonsetyper vil ikke kunne målrettes på samme måte som tidligere og dette gjelder for:
Annonser i disse kategoriene rammes hardt nå ved at den tradisjonelle målrettingen som har vært tilgjengelig for “alle” får betydelige begrensninger:
Den tradisjonelle målrettingen som er tilgjengelige for alle er én av flere bestanddeler som vi i Frantz bruker når vi setter opp kampanjer. Med begrensningen for alle oss som annonserer på Facebook, vil de to andre målrettingsmetodene våre få større verdi.
Frantzdataen som vi besitter og eier selv, er upåvirket av Facebooks endringer og gjør det mulig å kjøre.
Dere som velger å kjøre kampanjer med Frantzdataen sitter akkurat nå på en unik konkurransefordel i kampen om å nå ut til de attraktive – og ofte passive – kandidatene.
Vi er tilgjengelige og deler gjerne vår kompetanse, gir deg gode og medienøytrale råd i jakten på drømmekandidatene.