REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERING DATADREVET

REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERINGEN DATADREVET!

Vi gjør det enkelt å ta datadrevne valg for hvor stillingen din skal profileres og hvilket budsjett som gir best effekt. Ved å bruke Frantz gir du også stillingen din en kickstart ved å eksponere den for potensielle kandidater som allerede har vist interesse for lignende jobber.

REKRUTTERING UTEN SYNSING:
VI GJØR MARKEDSFØRING AV STILLINGER DATADREVET

Vi analyserer hvordan målgrupper engasjerer seg på stillingsannonser og hvilke kanaler de kommer fra for å plassere stillingen din der den gir best effekt.

REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERING DATADREVET

Markedsføring av stillinger med høy treffsikkerhet

Kontinuerlig målinger av engasjement på stillingsannonser fra alle bransjer sørger for at stillingen markedsføres der den best når potensielle kandidater, til enhver tid.
KOM I GANG

Alt samlet på én plattform - enklere og mer effektivt

Atferdsdata på hvor målgruppen din beviselig engasjerer seg gjør markedsføringen mer treffsikker. Alt skjer på én plattform for en enklere og mer effektiv markedsføring.
KOM I GANG

TRADISJONELL MARKEDSFØRING VS. FRANTZ

Tradisjonell markedsføring av stillinger

Uten data blir målrettingen ofte bred og generisk. Dette kan føre til at du bruker ressurser på markedsføring mot målgrupper som ikke er relevant for stillingen

Tradisjonell markedsføring

Les mer »

Markedsføring av stillinger med Frantz

Atferdsdata på hvor målgruppen din beviselig engasjerer seg brukes som grunnlag til å markedsføre mot et publikum som har vist interesse for tilsvarende stillinger.

Datadrevet markedsføring

Les mer »

SYV GODE GRUNNER TIL Å GJØRE MARKEDSFØRINGEN DATADREVET

BRUK OSS PÅ TO MÅTER:

Autopublish

Gi stillingsannonsen din en rask boost i de største sosiale kanalene – Facebook, Instagram og Messenger.

Enkelt og rimelig

Du får en 14-dagers kampanje i Meta-universet, der stillingsannonsen din blir eksponert for våre unike datapunkter.
kr. 6 900,-

Tailored

Analyser av atferdsdata fra tilsvarende stillinger brukes til å finne hvor og hvordan stillingen din bør markedsføres.

Data gir råd - du bestemmer

Alt du trenger å gjøre er å sende oss stillingsteksten. Teknologien vår gir deg forslag til en datadrevet kampanjestrategi og vi setter opp kampanjeside og annonsemateriell.
KOM I GANG

SÅ ENKELT KOMMER DU I GANG.

Å bruke våre løsninger krever ingen tidkrevende tekniske integrasjoner. Du får en plattform som gir deg alt du trenger av tekniske løsninger, på en brukervennlige måte.

Ønsker du en hybrid? Null stress, vårt API tillater et skreddersydd oppsett.

Prøv oss gjerne. Ingen arbeidsgiver er for stor, ingen for liten. Her behandles alle likt og får samme kvalitet og fordeler av vår teknologi – uansett nivå på engasjement eller antall kampanjer.

En av de store gevinstene du har ved å bruke Frantz sin løsning, er forspranget du får over konkurrentene dine.

Nordens ledende mediekjøpsplattform for rekruttering.

KUNDER & CASER SOM FORTELLER ALT

"Vi ser at Frantz er særlig verdifullt på den typen stillinger hvor det er veldig vanskelig å finne kandidatene."

"Teknologien til Frantz skal hjelpe oss til å få automatisert deler av våre manuelle prosesser. Og igjen skal det sikre at vi øker presisjonen og effektiviteten på spesielt kandidatsøket."

Interessent-knappen gir flere kandidater

Forestill deg at du skal nå sivilingeniøren Kari 37 som sitter på trikken. Hun er på vei til et viktig jobbmøte, men bruker tiden på veien til å lese de siste nyhetene og sjekke sine sosiale medier. Hun finner så annonsen for en veldig spennende jobb. Kari er fortsatt ikke en aktiv jobbsøker, så hun er ikke klar for å sende inn noen søknad, men ser en Meld din interesse-knapp og velger å legge inn sin e-postadresse.

Over 50 % av interessentene er verdt å følge opp

Når en passiv kandidat får presentert en ledig stilling via sosiale medier eller andre nettsteder må terskelen for å søke være lav. Vedkommende kan sitte på trikken eller i et åpent kontorlandskap og da kan utsiktene til å skrive en lang søknad og ta kontakt med potensielle referanser heller skremme dem vekk. Med Interessent-knappen kan de med et enkelt klikk og ved å oversende epostadressen sin gi et signal om at de er interessert i å bli fulgt opp. Dermed er en passiv kandidat omgjort til en aktiv på få sekunder.

Adresse og annen info

Moloveien 8, 8003, Bodø
T: 75 50 49 00
E: Post@frantz.no

Sture Ellingsen
CEO
+47 975 01 706
  sture@frantz.no

Tore Hjerde
Data & Analytics Manager
+ 47 915 16 574
  tore@frantz.no

Ragnhild Geirsdatter Nordvik
COO
+47 976 63 032
  ragnhild@frantz.no

Kenneth Nordland Johansen
CTO
+ 47 413 13 424
 kenneth@frantz.no

Eirik Isaksen
Project Manager
+47 982 94 887
  eirik@frantz.no

Emma Rosen
Marketing Technologist
+ 47 472 33 171
  emma@frantz.no

Michael Andreas Kandola
Marketing Technologist
+47 941 43 458
  michael@frantz.no 

Per Granaune
Full stack developer
+47 975 73 006
  per@frantz.no

Språk