Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERINGEN DATADREVET!
Vi gjør det enkelt å ta datadrevne valg for hvor stillingen din skal profileres og hvilket budsjett som gir best effekt. Ved å bruke Frantz gir du også stillingen din en kickstart ved å eksponere den for potensielle kandidater som allerede har vist interesse for lignende jobber.
Vi analyserer hvordan målgrupper engasjerer seg på stillingsannonser og hvilke kanaler de kommer fra for å plassere stillingen din der den gir best effekt.
REKRUTTERING UTEN SYNSING: VI GJØR REKRUTTERING DATADREVET
TRADISJONELL MARKEDSFØRING VS. FRANTZ
Uten data blir målrettingen ofte bred og generisk. Dette kan føre til at du bruker ressurser på markedsføring mot målgrupper som ikke er relevant for stillingen
Tradisjonell markedsføring
Les mer »
Atferdsdata på hvor målgruppen din beviselig engasjerer seg brukes som grunnlag til å markedsføre mot et publikum som har vist interesse for tilsvarende stillinger.
Datadrevet markedsføring
Les mer »
BRUK OSS PÅ TO MÅTER:
SÅ ENKELT KOMMER DU I GANG.
Å bruke våre løsninger krever ingen tidkrevende tekniske integrasjoner. Du får en plattform som gir deg alt du trenger av tekniske løsninger, på en brukervennlige måte.
Ønsker du en hybrid? Null stress, vårt API tillater et skreddersydd oppsett.
Prøv oss gjerne. Ingen arbeidsgiver er for stor, ingen for liten. Her behandles alle likt og får samme kvalitet og fordeler av vår teknologi – uansett nivå på engasjement eller antall kampanjer.
En av de store gevinstene du har ved å bruke Frantz sin løsning, er forspranget du får over konkurrentene dine.
Nordens ledende mediekjøpsplattform for rekruttering.
KUNDER & CASER SOM FORTELLER ALT
"Vi ser at Frantz er særlig verdifullt på den typen stillinger hvor det er veldig vanskelig å finne kandidatene."
Jannicke Martinsen
"Teknologien til Frantz skal hjelpe oss til å få automatisert deler av våre manuelle prosesser. Og igjen skal det sikre at vi øker presisjonen og effektiviteten på spesielt kandidatsøket."
Bendik Blindheim
Interessent-knappen gir flere kandidater
Forestill deg at du skal nå sivilingeniøren Kari 37 som sitter på trikken. Hun er på vei til et viktig jobbmøte, men bruker tiden på veien til å lese de siste nyhetene og sjekke sine sosiale medier. Hun finner så annonsen for en veldig spennende jobb. Kari er fortsatt ikke en aktiv jobbsøker, så hun er ikke klar for å sende inn noen søknad, men ser en Meld din interesse-knapp og velger å legge inn sin e-postadresse.
Over 50 % av interessentene er verdt å følge opp
Når en passiv kandidat får presentert en ledig stilling via sosiale medier eller andre nettsteder må terskelen for å søke være lav. Vedkommende kan sitte på trikken eller i et åpent kontorlandskap og da kan utsiktene til å skrive en lang søknad og ta kontakt med potensielle referanser heller skremme dem vekk. Med Interessent-knappen kan de med et enkelt klikk og ved å oversende epostadressen sin gi et signal om at de er interessert i å bli fulgt opp. Dermed er en passiv kandidat omgjort til en aktiv på få sekunder.
Sture Ellingsen
CEO +47 975 01 706
sture@frantz.no
Tore Hjerde
Data & Analytics Manager + 47 915 16 574
tore@frantz.no
Ragnhild Geirsdatter Nordvik
COO +47 976 63 032
ragnhild@frantz.no
Kenneth Nordland Johansen
CTO + 47 413 13 424
kenneth@frantz.no
Eirik Isaksen
Project Manager +47 982 94 887
eirik@frantz.no
Emma Rosen
Marketing Technologist + 47 472 33 171
emma@frantz.no
Michael Andreas Kandola
Marketing Technologist +47 941 43 458
michael@frantz.no
Per Granaune
Full stack developer +47 975 73 006
per@frantz.no
Språk