Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Se hvorfor det nordiske HR-huset Hudson Nordic velger å bruke Frantz.
I en rekrutteringshverdag med stor rift om de beste kandidatene er synlighet avgjørende. Det er denne synligheten Frantz har hjulpet Hudson Nordic til å oppnå.
I følge Managing Partner Thomas Enstad i HR-huset Hudson Nordic handler ikke search om å få flest mulig kandidater til å søke på en stilling, men å nå de riktige folkene – til riktig tid. Ifølge han har samarbeidet med Frantz gjort nettopp dette:
– Samarbeidet med Frantz har gitt oss muligheten til å nå ut til veldig spesifikke og spissa målgrupper, som ofte er de rette kandidatene til de stillingene vi skal fylle.
For Enstad er det viktig at kandidatene har sett annonsen for stillingene han eller hun skal fylle og finner mening i den, før de tar kontakt. På den måten sikrer han seg at kandidatene er varme når han plukker opp telefonen. Han er ikke i tvil om at Frantz er vel verdt investeringen:
– For oss så har verktøyene som Frantz har gitt oss utgjort en forskjell, og det kommer det til å gjøre fremover også.
Frantz Tech er en unik, norskutviklet HR-teknologi for effektiv tilgang til flere kvalifiserte kandidater gjennom datafangst. Det er markedets eneste teknologi som fungerer sømløst mellom alle sosiale medier, programmatiske annonser og andre digitale kanaler.
RAGNHILD GEIRSDATTER NORDVIK
chief operating officer