TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN Vi har lyst ut stillingen, men får ingen søkere Kjenner du deg igjen? Det er nok liten eller ingen trøst i at “alle” sliter med å få søkere i dag. Arbeidsledigheten i Norge har ikke vært lavere på 14 år og begreper som kandidattørke har etablert seg. Lyspunktet er […]
Datadrevet kandidatsøk – buzzword uten innhold?
TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN Datadrevet kandidatsøk – buzzword uten innhold? I nærings- og samfunnslivet dukker det med jevne mellomrom opp retningslinjer og teorier som blir populære og som “alle hiver seg på”. Veldig ofte følger det med et buzzword for tidens trend og ordet brukes flittig på tvers av fagområder og bransjer. Det […]
Datadrevet rekruttering gir resultater
TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN Datadrevet rekruttering gir resultater Moskenes kommune leter etter en kommunedirektør og Rune Frøyslie, managing partner i rekrutteringsselskapet De4 Search & Consulting, kom nok en gang til oss i Frantz. Før selve stillingsannonsen var publisert laget vi en “kommer snart”-kampanje som ble målrettet mot Frantz sine innsamlede data på potensielle […]
Norges råeste mediekjøpsplattform for rekruttering
TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN Norges råeste mediekjøpsplattform for rekruttering Frantz er Norges råeste mediekjøpsplattform for deg som skal rekruttere. Vi har utviklet en HR-teknologi som sikrer at du når ut til relevante kandidater for stillingen din i større grad enn ved bruk av tradisjonell utlysning. En mediekjøpsplattform lar deg kjøpe annonser i flere ulike medier (digitale eller tradisjonelle […]
Jakten på gullegget. Påsketips til proaktive rekrutterere
TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN Jakten på gullegget. Påsketips til proaktive rekrutterere Det er velkjent at mange bruker ferietiden sin til å reflektere over egen jobbsituasjon. Mange fridager setter i gang tanker som “Kanskje jeg skal bytte jobb? Se meg om etter nye utfordringer og en ny hverdag.” Høytider som f.eks. påske er derfor et […]
Black friday, farsdag, advent og jul
TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN Black friday, farsdag, advent og jul Våre datadrevne analyser viser oss at kampen om oppmerksomheten øker i perioden vi er inne i. Det betyr at prisene for annonsering øker. For at du skal kunne få like mange visninger av ditt budskap som du hadde i september, må du være villig til […]
Datadrevet Metakampanje på 1-2-3
TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN Datadrevet Metakampanje på 1-2-3 Det har aldri vært enklere å lage og publisere en datadrevet Metakampanje for din stilling. Gjennom vårt nyeste produkt får du enkelt designet annonsen din og med ett knappeklikk vil den automatisk publiseres på Facebook, Instagram og Messenger. Datadrevet – hva betyr det? Annonsen kickstartes ved at […]
Datadrevet autokampanje – produktside
TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN DATADREVET AUTOKAMPANJE En datadrevet autokampanje gir stillingen din en rask boost i de største sosiale kanalene – Facebook, Instagram og Messenger. Du får en 14-dagerskampanje der stillingen blir eksponert mot våre unike datapunkter på kandidater som tidligere har vist interesse for lignende stillinger. Tjenesten er selvbetjent, enkel og gir […]
Datadrevet premiumkampanje
TILBAKE LOGG INN TILBAKE LOGG INN DATADREVET PREMIUMKAMPANJE Vi gjør det enkelt å ta datadrevne valg for hvor stillingen din skal profileres og hvilket budsjett som gir best effekt. I tillegg kickstarter vi kampanjen din med eksponering mot våre unike datapunkter på potensielle kandidater som allerede har vist interesse for lignende stillinger, slik at du får en […]
Autokampanje bestilt – NY
TILBAKE LOGG INN DATADREVET AUTOKAMPANJE BESTILT! https://adstat.no/wp-content/uploads/2024/10/Bestilling_mottatt2.mp4 Referansenummer: 00000 Har du noen spørsmål om bestillingen?Ta kontakt med oss via telefon eller e-post E-post Telefon Adresse og annen info Moloveien 8, 8003, BodøT: 75 50 49 00E: Post@frantz.no Sosiale medier Facebook Linkedin Twitter Youtube PersonvernAdministrer cookies