I en rekrutteringshverdag med stor rift om de beste kandidatene er synlighet avgjørende. Det er denne synligheten Frantz har hjulpet Hudson Nordic til å oppnå.
Rekrutech – en podcast om rekruttering og teknologi
Kommer en AI til å ta jobben din, er passive kandidater bortkastet tid og hvor lang tid bør det egentlig ta å finne den rette kandidaten til en stilling? Dette er typen spørsmål vi tar for oss i Rekrutech – podcasten om rekruttering, arbeidsliv og teknologi. Ekspert på datadrevet kandidatsøk, Ragnhild Nordvik fra Frantz AS, […]
Onboarding – Capus
Datadrevet kandidatsøk og seleksjon 4 gode grunner til å bruke datadrevet kandidatsøk Datadrevet kandidatsøk er målrettet annonsering mot passive, kvalifiserte kandidater Datadrevet kandidatsøk dokumenterer annonseeffekt og gjenbruker det som faktisk virker Markedets eneste fullverdige, digitale kandidatpool som opererer sømløst mellom sosiale medier, programmatisk annonsering og andre digitale flate Markedets eneste programvare for nøytrale målinger av […]
Hodejakt og teknologi i ISCO
Hodejakt, eller search, er en viktig del av rekrutteringsprosessen hos ISCO. Passive kandidater – de som ikke (vet at de) er på jakt etter ny jobb – må aktivt oppsøkes for å gjøres oppmerksom ….
De siste endringer hos Facebook øker verdien av Frantzdata
De siste endringer hos Facebook øker verdien av Frantzdata Våre kunder er nå enda bedre rustet for å vinne kampen om de beste hodene. De unike kandidatdataene som vi har bygget over tid er i dag enda mer verdifulle fordi det gjør det mulig å målrette Facebookannonsene mer presist og bedre enn noen andre aktører […]